من مرحله بیماری 3 کلیه چه می توانم آیا می توانید این بهتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من مرحله بیماری 3 کلیه چه می توانم آیا می توانید این بهتر

مرحله 3 مرحله بسیار مهمی از بیماری مزمن کلیه است، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند و می توانید از درمان مناسب در زمان شما ممکن است آن را اگر نه به عقب،، بیماری خود ممکن است بدتر می رود، حتی به ارومیه می گیرند. سپس برای یک بیمار است که در این مرحله چه باید او / او انجام دهد برای دریافت بهتر است؟به گفته متخصصان، آنها باید عمل از رژیم غذایی و درمان خود را در همان زمان می برد.

رژیم غذایی عامل راحت تر به کنترل، تا زمانی که شما یک رژیم غذایی مناسب با کمک متخصص تغذیه خود و اصرار به آن، به شما خواهد شد که شما می خواهید می باشد. اما درمان می تواند توسط خودتان نمی تواند کنترل شود، دلیل آن است که بستگی به خیلی چیزها از جمله کشور شما در هستند و درمان شما می توانید دریافت کنید. بنابراین حتی اگر شما به اندازه کافی پول اما بدون درمان مناسب، این بیماری نیز قابل درمان نیست.

همانطور که همه ما در مورد طب سنتی می دانند، دیالیز رایج ترین راه برای کنترل مرحله 3 بیماری کلیه است، آن را قطعا می تواند کمک به از بین بردن آن تا حدی اما می توانید آن را از ریشه درمان نمی کنند، در نهایت، اراده کلیه می رود شکست. بدتر از آن، بیمار باید رنج می برند درد بیشتر به این نوع از روش درمان را. بنابراین پزشکان توصیه مردم به چینی گیاهان دارویی پزشکی است که راه طبیعی تر برای درمان این بیماری، با عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجهی، می تواند کمک به مردم برای خلاص شدن از شر این بیماری است. حتی شما سقوط به مرحله پیشرفته ای از این بیماری، شما همچنین می توانید کیفیت بهتر زندگی داشته باشد.

در یک کلام، برای بیمارانی که در مرحله 3 بیماری کلیه، در صورتی که می خواهید برای دریافت بهتر، آنها نیاز به یک روش درمان بهتر و ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل.





:: برچسب‌ها: درمان CKD مرحله بیماری 3 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: